Şaunda kızım hasta 10,5 aylık. Şaunda doktor ilaç vs verdi. Fakat tok karna bile vermem gereken ilaçları veremiyorum. Ağzını kitlemiş açmıyor. Tecrübeli anneler desteğinize ihtiyacım var. Konu hakkında ne önerirsiniz ? Açlıktan daha kötü olucak diye korkuyorum.