Merhaba kızlar bu sorum kendim hakkında bir süredir hastane sanelock ilacını kullanıyorum çarpıntısı tansiyon yüksekliği falan için daha çok kalp için birden bıraktım sonra kötü olunca tekrar başladı her akşam içmelerini bıraktım birden tekrar kötü oldum bu ilacı kullanan var mı nasıl kullanıyorsun nasıl bıraktığınız doktora gideceğim ama size de sorayım dedim