Bizim alerjimiz var. Havuç kabak vs verdim diliyle dışarı itiyor. Kesinlikle ağzını hiç kapatmıyor. Havucu dilinin arkasına kadar geldi ama bu sefer de midesi bulandı kustu. Devam edeyim dedim tekrar kustu. Çok moralim bozuluyor. Yoğurt yedirebilseydim belki böyle olmayacaktık. Verdiklerimi yiyip yiyemediğini anlayamıyorum bile. Kakası da bir değişik. İki gün yedirsem bir gün yediremiyorum. Ek gıdaya geçişten çok korkuyorum. Ya beceremezsem. Ya hiç bir zaman çiğnemeyi öğrenemezse? Bir de biberon meselesi var. Sadece anne sütü ile beslendiği için biberon ne bilmiyor. Biberonu verdiğimde diliyle itiyor. Anlamsız buluyor dilinin sağ ya da sol tarafına itiyor. Biberondan su içmeyi nasıl öğreteceğim ????? Lütfen yardım edin😭😭😭