deryakadri Kızlar selam 2 hafta oldu Doğum yapalı can bebe kullandım tahriş oldu Prima kullanıyorum küçük sivilceler oldu alerjik gibi hangi bezi kullanayım en hassas ciltler için hangisini önerirsiniz
birtutamsac deryakadri bunu bebeğin totosu belirler canım bazen prima da her bebeğe yaramıyo, ben sleepy kullanıyorum memnunm ilk prima premium care kullandım baktım fiyatı uçuyo yetişemiyorum 3 aylıktı sanırım değiştirdim buna geçtim
Betim deryakadri ilk 1 ay sleepy yenidoğan kullanmıştım pişik olmadı ama hep sızdırıyordu 2. Ayda prizma premium care e geçtik hiç pişik olmadı . Alerjik bebek ve atopik dermatit hassas ciltli bir oğlum var 14 aylık şu an hala premium care kullanıyoruz
etipuf deryakadri ilk 7 ay prima premium care kullandım sonra bi arkadaş yazık çocuğuna başka bişey alırsın o parayla dedi o a101 markası galiba bebem naturel mi ne kullanıyordu ondan verdi denedim bayada beğendim 10 gün önce 1 pkt ondan aldım şuanlık memnunum
Ekim-4 deryakadri premium care 1 yıldır ikizlerim kullanıyor çok memnunuz aslında bi arkadasımda goon u önermişti çok iyi diye ama riske girmek istemedim
Tobby19 deryakadri bezden kaynaklı da olmayabilir, ıslak mendil kullanımı varsa ya da farkında olmadan nemli kalıyorsa onlar da yapabilir
Mom7271 deryakadri doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum hiç pişik olmadı. Ve her bezini açtığımda muhakkak mustelanın pişik kremini sürüyorum.