Merhaba çok üzgünümmmm :( 2.5 yaşında kızımın bugün tırnaklarını keserken farkettim tırnakları düşmek üzere nerdeyse.tüm el tırnakları sıkıntılı tam ortadan çatlamış kopmak üzere alttan yeni tırnak çıkıyo hemen doktora götürdüm tahlil yapıldı tüm sonuçlar normal vitamin minerallar falan.doktor çıkmıştı drğerlendirme yapamadı pazartesine kaldı başına böyle bişey gelen oldumu neden olur kafayı yicemmm :(