Radikall_Anne Kızlar bebeğimin 2 3 gündür sabah kalktığında gözünde sarı çapak oluşuyo. Öksürüyo burnu akıyo acaba nezle olduğundan olabilir mi
[silindi] Radikall_Anne gözündeki tıkanıklık yüzünden burnu akma ihtimali var ihmal etmeyin siz yinede... gözünede ılık çay pansumanı yapmanızı tavsiye ederim pamukla özellikle uyıduğu zaman... çok iyi geliyor.. benim bebeğim 2 ve 4 aylıkken çapaktan gözü kapancak gibi oldu hep çayla düzeldi...