Benimde akşama doğru süt azaldığı için emerken çok sinirleniyor bi biberon bi meme bende mama vermemek için teecihimi sagmaktan yana kullandım biberon ile mama içeceğine benim sütümu icsin diye düşünüyorum.cunku pompa süt gelmeyince sinirlenmiyor 😂ben bu şekilde sütünü çoğaltım doğduğundan beri sadece anne sütü alıyor ama bazen stres altında oluncaya uzulunce hemen azalıyor böyle böyle üç buçuk aylık olduk bakalım ne olacak bundan sonra