Ben paylasayim bizim menümuz yalnızca sevdiğimiz yiyeceklerle sinirli. Her öğünde ne yapicam diye kara kara düşünüyorum. Değişik seyler denemek istiyorum fikirlerinizi bekliyorum.
Sabah kahvaltı: 2 yumurta, (yumurtaya bayılıyoruz.), Labneli ekmek, veya bal kaymak. Cogunlukla labne yemeyince cici bebeye labne koyup veriyorum.
Öğle: corba yetistiyse çorba, eger yetismediyse makarna olur, patetes kızartıyorum.
Ara öğünde: meyve
Aksam: Çorba yiyoruz çoğunlukla (sebze corbalarini sade sevmediğimiz icin bol sebzeli, etli sehriye corbasi veya ayran corbasi yiyor)
Yatmadan: meyveli kasik mamasi
Sabaha kadar 4-5 saatte birde mama yiyor.
Acaba yeterli mi hic bilmiyorum 😔