Birde sacma hurafe gelebilir ama bu yaz yazlıkta gecirdik bütün akrabalarım bu cocuk neden basmıyor vs diyordu yengem bana 2 3 kez basması icin cuma namazı çıkısına gidip bebeğimin ayağına ip bağlayıp o ipi makasla cumadan cıkan ilk cıkan kişiye makası işaret ederek hic konusmadan kestirmemi söyledi en sonunda yengemin ısrarlarına dayanamadım gidip yaptım ve bebeğim 2 gün sonra basmaya basladı bu olayı genelde eskiler yürümeyen bebeklere yaparlarmıs biz basması icin yaptık ve olduk ben inanarak yapmamıstım bana böyle seyler sacma gelir ama yaptım ve oldu😃