Sekiz aylık oldu dişler çıkarken kabızlık yaşıyorum ama en sonki on günü geçti ara ara çok az da olsa yapıyordu ama üç gündr hiç yapmıyor kayısı kaynattm içmedi zeytinyağı mesajı yapıyorum sürekli ise yaramıyor pazartesi günü doktora gdecez ama tecrübeniz var mı başka ne yapabilirim