hulyaaa-123 Bir götürün bence. Belki hava verirler. Bu arada benim kızımda çok öksürüyordu. Brelax şurup ve alerjik astım ilacı verdi doktorumuz, anında kesildi. Tabii bir de antibiyotik. En azından üst solunum yolu enfeksiyonu mu yoksa alt solunum yolu enfeksiyonu mu öğrenirsiniz.(Bu hastalık çok fazla bu aralar, tahmin ediyorum sadece) İlaç da verirler. 😓