Kzyannesi17 aylul0 bizde gaz döneminde kullandık canım ve alıştı hala o beşikte sallanıyor yaşına girecek ama bütün gece uyumuyor desem yeri bence hiç alma derim
nimetgamze Trendyoldan gaz sancısı dönemlerinde almıştım. Çingene beşiği. Markasını bilmiyorum valla. İş görsün diye almıştım.