Arkadaşlar kızım 10 aylık olucak sıralıyor koltuk kenarlarında vs.hersey normal ama ismiyle seslendigimizde yada yüksek sesle konuştuğumuzda bakmiyor gel gel yapiyo anlayamadik doğduğunda işitme testi yaptırdık herşey normaldi ama k.b.b. dokt.gittik orta kulak sıvısı vs. Muayene olduk aklıma çok takılmaya başladı korkmaya başladım farklı bişey mi var diye