Efilimmm Kızlar 4 aylık kızım doktorla görüştük yavaştan tadımlarla başladık sağdece mama içiyordu çünkü 2 gündür yeşil parçalı kaka yapıyor normalmi acaba 4 gündür ek gıda yiyor ?
moommm Efilimmm kakanın yeşil olması normal biz 5 aylıkken başladık tadımlara sadece mama tkettiği için o günden beri %80 yeşil kakası parçalı oluşudA kabızlık olmş ve sindiremiyor olabişir cok küçük daha cnkü normaldr ama doğal yöntemler deneyin