Kızım neredeyse 3 aylık olucak bu zamana kadar denemediğimiz emzik markası kalmamıstı ev emzik dükkanı gibi oldu hic birini kabul etmedi, çok emen bir bebek emdikçe gazlanıp hazımsızlık çekiyordu en son bibs emziği duydum int ten siparis ettim kızım hemen kabul etti gaz sancılarımız azaldı uykuya dalıslar kolaylaştı o kadar mutluyum ki😍 burada emzik soruları çok görüyordum emzik kabul etmeyen bebeklerin annelerine öneri olsun diye yazmak istedim🤭