Yelda35 Kızlar midemin ağrısı geçmiyor. Mide koruyucu içiyorum hergün o da iyi değil. Duydum ki her sabah aç karnına tahin içmek iyi geliyormuş. Yapan ve iyi gelen var mı?
DuyguK Yelda35 mide için bilmiyorum ama çok şeye faydası var 3 yaşındaki oğluma her sabah aç karnına 1 tatlı kaşığı veriyorum bağışıklık için. Yanlız alerjik bı besin tahin dikkat edin
Babybloom Yelda35 benim babam yapar bunu. Bir çok hastalığı için ilaçsız çözümler bulur. Mide problemleri için de aç karna tahin, ılık bir yudum süt, çiğ patates yaptığı şeyler arasında
Yelda35 Babybloom ah size kocaman sarıldım hissedin ❤️🙏🏻 Çok ağrım var artık mide koruyucu bile etki etmiyor. Ne varsa eskilerde var çok teşekkür ederim
Wolverine Yelda35 kendisi de etkineder tabi ama yağı etkili mide için. Muz mide asidini alır, sade soda iyi gelir. Bir iki yudum süt veya yoğurt bir yemek kaşığı yiyebilirsin. Eğer emzirmiyorsan hamile değilsen çok etkili bir ilaç ismi de yazim kullandığım
Yelda35 Wolverine emziriyorum ama hamileyken Bile mide koruyucu kullanıyordum canım dediklerin fayda etmiyor. Endoskopi yaptıramıyorum emzirdiğim için
Wolverine Yelda35 Ek olarak şeyi de yazayım 15 gün şekerli ve çikolatalı şeyler tuketmemeye çalış 🌼 Ben ve babam da mideden çok çektik artık yani yazmadan geçmedim kusura bakma çok tuttum seni 🙋🏻♀️
Yelda35 Wolverine olur mu öyle şey ben mutlu oldum yardımcı olduğuna 🙏🏻 Şekersiz kullanırım herşeyi çikolata sevmiyorum 🥺 anneannem vefat etti yeni o tetikledi diye düşünüyorum