Seda92222 Merhaba kızlar 7 aylık Bebeğim ilk başlarda iştahla kahvaltısını yoğurdunu yerdi hastalandı iyileşti 3 haftadır yemiyor içmiyor ağzını kitliyor sadece mama anne sütü yiyor napıcağımı şaşırdım
Sagner Seda92222 demir eksikliği olabilir mi bebekte. Bende de bıçak gibi iştah gitti ne yaptık ettik bulamadık. Demir eksikliği varmış o yaparmış böyle.
Umaybebek Seda92222 kendisinin yemesine müsaade edin birde belki öyle ağzına bir iki lokma götürür, sizde o arada verirsiniz.
Zamirazerya Seda92222 Kaşık reddi olabilir, blw yöntemini deneyin. Bir süre o şekil kendi beslensin. Düzelir merak etme.