eserea https://imgyukle.com/i/kaCtye https://imgyukle.com/i/kaC86R https://imgyukle.com/i/kaC3mc Sağ ve sol ayakta bu şekilde kızarıklık oldu aynı durumu yaşayan anneler tecrübelerini ve neler kullandıklarını paylaşabilir mi? Bu arada bebeğim 13 aylık süt ve yumurta alerjisi var.
Yakupuras eserea bio derma atoderm iyi geliyormuş, biz çok şükür egzama olmadık bizimde alerjimiz var.alerrjiyi tetiklicek bişey mi tüketti
Emineg35 eserea trukid trubaby soothing diye bi egzama kremi var. Çok iyi geliyormuş. Fiyatı yüksek biraz.
eserea Yakupuras süt alerjisinin olduğunu öğrenmeden önce laktozsuz süt vermiştim ondan sonra bu şekilde oldu