Evcilkaktus Minikyavruum daha tam gözlerini sabitleyemiyordur şu an belli olmaz diye biliyorum kayma varsa bile ama 1 ay olunca göz muayenesi oluyordu gitmediniz mi?
denizzzz95 Minikyavruum canım bebeğim göz kontrolü olmuştu 1. Ayında normaldi şimdi 5 aylık olacak ellerine baktğnda kayıyor doktor normal olduğunu söyledi endişelenme yavaş yavaş oturuyor ama muayneye hiç gitmedysen götür tabii