Ek gıdaya 5. Ayda başladık ilk andan beri emmesi diyebilirim emdiği anlar çok nadir ve kısaydı 4. aya kadar sağıp verdim mama+anne sütü şeklinde beslendi 4. Aydan 5. Aya kadar sadece mama 5. Ayda ek gıdaya basladik anne sütü almadığı için doktor dedi. Gel gelelim bir aydır buçuk aydır falan mamayı zorla iciyodu çok çok aciktiginda iciyodu uykuya geçerken istiyodu ama 2 haftadır nerdeyse hiç icmiyo uykudayken bile kendini ittiriyo ha bire mama değiştirip duruyorum biberonda mamanın tadını aldığı an kendini ittiriyo agliyo (aynısını benim memeye yapardı ondan emmedi zaten sonrada süt iyice azaldı kesildi) ama aynı biberona su koyarsam yada meyve suyu koyarsam iciyo napcagimi şaşırdım. Ek gıda döneminde ek gidayi reddeden bebek duydumda benimki farklı mama reddediyor. Napabilirim sizce?