Merhaba arkadaşlar bebeğim 20 gün oldu ilk kontorolde 18sonra 16 en son 10 günlükken 13 e düştü dr sarılık düşüyor tamam qrtık dedi
1 ay sonraki kontorolde görürüm dedi
ilk zamanlar sütüm yoktu mama takviye yaptm hala dewam ediyoruz bebeğimi hep emziriyorum zaten uyanıkken sürekli memede uyurken de memede uyuyo . Şimdi mama bebelac aldık ama fark ediyorum ki gözlerinde hala sarılık var . Acaba doktora gitmek gerekir mi yoksa sarılık yavaş yavaş mi geçecek.
Bu arada cocuk doktoru için hangi bölüme randevu alıyorsunuz