Cinarmom7 benimde öyleydi. Uzandıkça ayaklarınız yüksekte kalsın altına yastık koyun gece uyurken de öyle yatın bol bol yürüyün emzirirken ayağınız yine yüksekte olsun tabureye sandalyeye koyun. Benimde çok şişmişti çökünce ayağıma 1 cm giriyordu içeri 😂 emzirirken ayağım yerde oldukça daha kötü oluyordu ayağımı hava da tutunca azalmaya başladı.