YigtnAnnesi ben o yasta hıc ortmedım acıkcası ev de sıcaksa terler sonra cıkarıp usutur dıye
bana kalırsa basını ortmeyın ama ev sabıt ısıda kalsın
banyodan sonra terletmesın ona dıkkat etmenız yeterlı bence
buruj tıkanıklıgı ıcın de arkadaslarm cok onerıyodu ben cok denemedm ama yattıgı odaya veya gozetımınızde bas ucuna dogru bı soganı ortadan kesıp ustune karanfıl koyabılırsınız 🙏🏻Gecmıs olsun bol bbol sıvı tuketmeyıde ıhmal ettırmeyın