Ahmetmirza sünnet yapınca bilgi vermeleri lazımdı , gömük pipi sanırım. Benim oğlumun da öyle . 11 aylık oldu hala içinde . Doktor 2 yaşında falan normale döner demişti . Ama sünnet olunca da bir hafta falan hergün elimizle bastırıp çıkarmamızı söylemişti yanlış kaynamasın dikişler diye