tatlisert aile çok önemli canım ya. Benim eski sözlüm öküzün tekiydi ve uzaktan akrabaydı malesef. Çok kabaydı. Bi defa onlardayken mutfaktan geç geldim diye bana şiddet uyguladı hemde kız kardeşinin yanında. Orda olay çıkarmadım ama eve gider gitmez aileme anlattım.babam hemen aradı bu iş bitti dedi. Çok ağladım babam bütün sülaleyle kötü olacak diye ama babam hep arkamda durdu herkes bana sırtını çevirse bile umrumda değil dedi. Abilerime bu şiddet olayını söylemedik bile kavga çıkarırlar diye. Hatta oğlanın annesi dedi ki ne var vurduysa o şaka yapmıştırrrrr. Ama ailem çok şükür kesinlikle kabul etmedi. Akrabalar beni suçladı hatta böyle bişey için dönülmez, akrabayla kötü olunmaz diye bizzat amcalarım…
Şimdi o adam başka Bi kadınla evli. Sürekli dövüyormuş kadını. Ailesi hastanelerden topluyor, aldatma eve kadın getirme hepsi var.
Ozaman akrabalar bize iyiki evlenmemişsn dedi. Özellikle dogu da nişan atmak boşanmak diye bişey yok malesef. Kız istese de ailesi engel olmuştur yada kız seviyorum deyip kabul etmiştir. Allah rahmet eylesin