Mrs_Mert Amin..
İnan bende gayet sessiz bir insanım. Kavga bile etmeye değer görmüyorum insanları. Karşıma geç konuş dur, ben cevap vermeye tenezzül bile etmiyorum.
Ama konu kızımsa kimse sesini yükseltemez, incitemez, itip kakamaz. O yüzden daima yanındayım, gözümün önünden ayırmam.
Bir şey verilecekse ben veririm,ben yediririm, ben yaparım. O öyle yapılmaz diyene de ben biliyorum diyerek geçiyorum. Çocuğum konusunda kimsenin söz hakkı yok.
Ben doğurdum,ben baktım,ben büyütüyorum. Bugüne dek bana iğne ucu kadar yardımı olmamış, hastayken bir kere nasılsın diye soran olmamış insanların ağzını açmaya hakkı yok. Benle babası başındayız,herkes kendine baksın.
Bu net tavrım karşısında sesi çıkanda olmuyor zaten. Bir kere sesini yükseltti biri, ben hallederim kızılacak bir şeyse de ben kızarım müdahale etmenize gerek yok,ben görüyorum burdayım dedim . Aldım yanıma oturttum. Sesini dahi çıkaramıyor bir daha. İkinciye olursa tavrımda değişir, ses tonumda.