Ben spinal olmak isdiyordum ama ameliyathane masasina yatirilinca tepemde koca isiklari gorunce korkup genel istedim genel oldum 😬 uyaninca cok agrili uyaniosun dedi herkez uyandigimda sarhos gbiydim kafasida guzel yani :) eglenceliydi biraz sacmalmisim uyandigimda huc bisey hissetmiodum kendime gelene kadar agri kesici ilaçlar verilmis agrim yokdu 3 gun hast kaldim hic agrim olmadi hic kesik acisi yanma hissetmedim uygulanan ilaclardan dolayı sadece ayaha kalkio yurumek biraz zor oluyor o kadar 6. Gun butun evi temzledim smdi gülerek anlatiyolar anestezili halleriimi :)