Şöyle güzel şeyler okumaya ihtiyacım olduğu için bu sohbeti açtım. Haftaya 2 aylık olacak benimki, gaz sancısı diyorum 3 ay olsun geçecek diyolar biraz oyun bilsin oyalansın hep ya emiyor ya ağlıyor ya uyuyor diyorum 4 aylık falan olsun da rahatlarsın diyip duruyorlar. Bana şu 3 ve 4 ayı bi övün gözünüzü seveyim şu ataklara çığlık ağlamalara gaz çıkaramayışlara gece inlemeleri ne katlanma gücü gelsin