Aylinyuksel_57 Bebeğimi ilk göğüste emziriyorum gazını alınca kusuyor bu normal mi bazen de emdikten sonra veya zorlarsam çok çıkartıyor nedeni ne olabilir gaz ilaci veriyorum kustuğu için o da gidiyor