Zaten normalde de düzenli kaka yapan bir bebek değildi de gazdan dolayı diye 3 ayı bekliyorum sorun etmedim. Gündüz nerdeyse hiç yapmaz öyle kaçırır gibi olur, bazen gaz sancısı atak saatleri bittikten sonra yapar bazen de sabaha kadar inler sabah ne varsa doldurur hepsini en fazla 3 kere falan yapar 1 günde. 1 gün hiç yapmasa da en kötü sabahına yada gece yapardı. Dün sabah almıştım bez kakalı 4te doktora gittik 4 5 gündür huzursuz diye idrar ve kaka tahlili istedi bu saat oldu hala kaka yapacak bekliyorum. Bütün bildiğim masajları yaptım hepsi gaz çıkartmaya yaradı sadece kaka yok. Sık sık mama vermiyorum arada veriyorum lazım olunca sma 1. 53 günlük bebek nerdeyse sadece anne sütüyle besleniyor. Tahlil vercez ya kaka yapmayası tuttu alerji için bakacaklar ama bekliyorum ne zaman yapacak kim bilir