sntnblk benim bebeğimde 7 aylık ve nerdeyse 1 aydır bu durumu yaşıyorum huysuzluk , gece ağlayarak sık sık uyanma , her şeyi ısırmaya çalışma , diş etleri de kırmızı ama ne gelen var ne giden normal bi durum mu bu kadar uzun sürmesi 🤔🤔inşallah çıkınca diş düzelir bu durumlar ( düzeliyor di mi tecrübeli annişlerrrrr )🥲🥲🥲🥲