Kızlar akıl verin ya kızım doğduğundan beri benimle uyuyor eşimle ayrı uyuyoruz alıştık artık bende başta sıkıntı yapmadım sonra böyle devam etti neyse kızım 7 Kasım’da 2 yaşına girecek emziriyorum kim görse duysa kes artık sütün ona faydası yok diyor ki illa faydası vardır ama gece falan çok uyanıyor yemek düzenimiz yok herşeyi yemez yese de 3 kaşık zayıf minyon bir kızım var yani bugün de yengem sen onu beşiğne yatır memeden de kes dedi bende hiç kıyamıyorum gece rahat uyku yok zaten alıştım artık otomatik meme ağzında buluyorum kendimi ne yapsam kessem mi acaba yeter mi sütüm de var çok şükür