Ben de burda bekliyim. Benimki de aynı ben sebebini biliyorum da çözümünü bilemiyorum.. Emerek uyuyor geceleri uykusu hafifleyince emmek istiyor. Ya da sallıyorum oyke uyuyor. Gece uykusu hafifleyince de yine destek bekkoyirkar bizden. Uykusuz sersem gibi dolaşıyorum sabah 6da uyanıyor gözüm açılmıyor bildiğin.