Kizlar merhabalar, e bebekten kod geldi 30 TL lik indirim kodu bez alışverişinde geçerli diye bende alacaktım zaten baktım gecersizdir diyor e bebeği aradım müşteri hizmetleri ile görüştüm, kendileri hiç bilmediğim bir isim verdi bu şahıs kullanmış diye tabi onlarla alakalı bir hata çünkü benim telefon daki kodu kimse alıp alışveriş yapamayacağı için🤨 başına gelen varmı yada indirim kodu gelip kullanmayan varsa söyleyebilirmi