Smyyemete benim bebeğimde şu an 2 aylık ve ilk haftadan itibaren 2-3 günde bir kaka yapmaya devam etmekte. Bizde de süt azdı mama takviyesine başladık sonra sadece mama ile devam ettik. Bebeğimizin 5 güne kadar kaka yapmaması normalmiş, önemli olan kaka yaptığında şekli. Eğer çok katı ve sert dışkılıyorsa bu kabızlıkmış. Ama normal ve akışkan ise sıkıntı yokmuş ☺️ Yaşadığımızı yazmak istedim bende içinizi ferahlatmak için