Annem bebeğimin 40 kında geldiğinde bunun bıngıldağı kapanmış dedi. 2 aylık kontolündem çıktk. Doktorda farketti bıngıldağı kapanmış nörolojiyle görüşün dedi baş çevresi doğdugunda 35 cm de şuam 38 cm olark ölçtü ölçümü iyi dedi ama takip edilsin dedi. Varmı erken kapanan bıngıldaği ? Ne gibi bir oluösuzluk olabilir çok kafama taktım