Benim oğlum 3 yaşına girecek eltimin kızı 1.5 yaşında gorumcemin de çocukları var ama küçükleri kesinlikle istemiyor diyor oyuncağımi alıyorlar bize geldikleri zaman gitsinler diye ağlıyor ortalığı yıkıyor kucuklar için bide oğlum kesinlikle 2. Bı çocukla oynamaz bı kişiyle oynamak istiyor ikincisine sen git diyor anlatıyorum yapma onlar senin kardeşin dinlemiyor hayır gelmwsinlwr diye bağırıyor ben kaç kere güzel güzel söyledim olmadı kızdım olmadı ne yapmam lazım geçici diyin ne olur önceden boyle değildi yine 2. Bı cocuklafazla oynamazdi ama kovmazdi kimseyi çok üzülüyorum artık