Aynurkarakuss
hamile oldugumu öğrenince biraktim, bir tane bile icmedim.
bebegim yalnizca sütümle beslenirken de hic icmedim.
ek gıdaya ayak uyduruncaya kadar da icmedim.
simdi 16 aylik, artik beslenmesinin buyuk bir bolumunu gidalar olusturuyor, hala emziriyorum ama yalnizca sütümle karsilama durumu olmadigi icin artik, uyuttugumda bir sigara kahve yapiyorum ☕🚬