Aynurkarakuss Bende sigara içerdim ama ilk hamileliğimde de emzirme döneminde de içmedim.. İkinci de de aynı şekilde, şuan 3.ye hamileyim ve yine içmiyorum.. Tabiki bırakıznca hemen zararları vücuttan gitmiyor, sigaranın zararının temizlenmesi 8 ayı buluyor ama yinede içmedim.. İçmiyorum.. Bırakcakmıdın desen bırakmam , sabırla içeceğim günü de heyecanla bekliyorum 🙈🤣 doğumu beklediğim gibi 🥰🙈🤣🤣🤣