Deletedmom65802 Kızlar beş aylık bebeğimle yarın üç saatlik bi uçak yolculuğu yapacağım ben ve bebeğim yalnız olacağız açıkçası biraz tedirginim tecrübeli annelerim tecrübelerini paylaşabilirler mi öneriniz bar Mıdır acaba
Tugceonrdml_ Deletedmom65802 bebeğim 2 aylıkken kıbrısa gittim ucakla sadace kalkış da birde inişde ağladı biraz o zamanda emzirdim sakinleşti .
Merve Deletedmom65802 ben kızımla hep uçuyorum. Bebekkende uçuyorduk inanın bebekken çok çok rahat oluyor. Emiyorsa kalkış ve inişte emzirin uyur zaten 😍
Mila7802 Deletedmom65802 merhaba kalkış ve inişte mutlaka emzirin kulakları tıkanmasın genelde benimkiler hep uyur. Umarım sizinkide öyle olur. İyi yolculuklar şimdiden ☺️
Kuzeybabyy Deletedmom65802 giderken ıykusu vardı ve sesten uyuyamadı on dakika ağladı sonr uyuttum dönüşte uyutup bindim çok rahat geçti emzirmeye fırsatım olamadı emzik verdim inişte kalkışta ağlamadı 😍 iyi yolculuklar şimdiden