Iscan 46 gunluk bebeğim emzik tutmuyor damaklı tutmadı damaksız aldım tutmadı 2-4 dk emip atıyor en fazla nasıl alıştırırım
Snm_arya Iscan 3.Ayında kendi tuttu e bebekten pramütire emzik aldım şimdi 4 ay 11 günlük olduk avent kullanıyorum
Bir_prens_bir_prenses Iscan doğduğu gün hastanede verdim aventin 2 çocuğumda tuttu aynı markayı memnunum
Iscan Tugceonrdml_ gece çok fazla uyanıyor bizimde 2 dk emiyor geri yatıyor emzik olsa o kadar uyanmaz diye düşünüyorum 😣
Seymaemre-asya34 Bende alistiramadim kolik bebek birde atyr emziği agliyr veryrm ağzını açınca hiç tutmyr