merhaba sürücü kursuna yazılmış olan varmi danismak istedigim bir konu var ben 14saat diye yazildik 2bn tl bana simdi 7gun 90dk ders yapicaz diyor 10.3saat yapiyor bu normalmi ya gecen 2bindim 3.30indim mola yok kurs yeri bana derslik yapiyoruz diyor ama milli egitim en az 2saat olacak diyor neye gore oluyor bu mola desen vermedik 30dk once indiriyor 30dk molami var