inci_34 o kadar çaresiz kaldım ki, her ağladığında dolaştırdım, ilgilendim, ayına uygun tüm aktiviteleri yaptım, direk olarak beslemedim. Ancak zamanla gerçekten doymadığını anladım. Özellikle sütüm artsın diye tavsiye alıp da denemediğim hiç bir şey kalmadı. B12ler, emzirme çayları, malt içecekler, günde 1 litre komposto, yeşillikler vs. Bir yandan hastane tipi makine ile sağdım, bir yandan emzirdim, bir yandan mama hazırladım, Bu kadar oldu. Bu kadar artabildi sütüm. Aç kalmasından iyidir mantığı ile her anne gibi mama takviye ettim. İştahlı olması sebebiyle de, belki de yapısal, kilo aldı.
Keşke sütüm yeterli olsa da, böyle düşüncelere dalmadan rahatça besleyebilsem. Dediğiniz gibi her istediğinde mama vermek zorunda kalmasam.