Nuuu kızım 3 yada 4 aylıktı boyattim bana 1 gün emzirme dediler açıcılardan dolayi sütümü sagip döktüm gerçekten de sütümü sagdim da sütü renge kireçli su gibiydi farklıydı mamayla besledim bir çok kuafor bisey olmaz diyo bir çok kuafor emzirme dök sütü diyorlar bana emzir demiş olasalardi bile ben genede emzirmezdim