Tazebabyy Hanımlar doğum yapalı 2 ay oldu göbeğim duruyor moralimi bozuyor korse 1 ay taktım bıraktım tekrar korse taksam göbeğim biraz pısar mı ? Bir de etkili göbek eriten egzersiz hangileri yazar mısınız ?
Minikkusuumm Tazebabyy 4 ay spor egzersiz kas hareketleri yapmama rağmen benimki gitmedi 55 kiloyum göbek duruyor
Minikkusuumm Tazebabyy kişiden kişiye değişiyor bence benim arkadaşlarım sezaryan doğum yaptı öyle çokta dikkat etmedikleri halde dümdüz oldu karın bölgeleri ama normal doğum yaptim yememe içmeme sporuma çok dikkat ettim duruyor benimki genetik oluyor ne yazıkki ama denemekte fayda var
alinaannee Tazebabyy asla öyle düşünme kağanın rahat tut karar ver ben hamilelikte 13 kilo oldum şu an xs s giyiyorum ablamın annemin koca ve çatlamış göbekleri var ama benim ne çatlamış ne de göbeğim var çok şüküre dümdüz çünkü ben çok su içerim en az 4 litre filan doğumdan hemen sonra kırkım çıkana kadar Korse taktım kilo hemen gitmedi ama zamanla gidiyorum sabah kalmış bir şey şu an hafif belli dikiş yerim haricinde Doğum yapmış gibi değilim bence önemli olan kendine bakım şu an Başla korse ve suya ne zararın olacak ki emin ol faydası olacak🌸
[silindi] Tazebabyy Canım normal doğum yaptıysan çok şanslısın, hareket kısıtlılığın daha az olur en azından 🤗 Eliptik tüm vücudu çalıştırıyor kardiyo olarak düşünebilirsin. Mekikle karnını toparlayabilirsin, ama cayır cayır yanman gerekecek 😁