[silindi] merhaba benim bebeğim 1 aylık oldu 1 aydırda sağıp çıkan süt toplamı 40 cc. Humana tee, su, komposto hepsini deniyorum ama hal aynı. Çok kilo almayınca bende mama takviyesine başladım. Nasıl artırıcam sütümü? Bir de bazen bir meme çok uzun süre kalmak istiyor 15 dk olursa bütün vitamini alır diyorlar ama uzun sürünce bir yararı va rmı sizce sütü artırır mı?