minikASLANIM çok normal valla bende acaba çok mu diye düşünüyorum bazen ama yemesi içmesi güzelse bağışıklığı güzel oluyor yer açıyor yeni şeylere galiba benm oğlum 33 aylık çiş eğitimi yeni bitti hala iki kez kaka yapar bazen üç çok yemez de ama alışkanlık haline geldi galiba 😄