15 aylık kızım babası ne kadar severse sevsin hep ondan kaçıyor eşim çok üzülüyor yani kucağında 2 dk durmaz doğduğundan beri öyle hatta ilk aylar babasını görünce korkup ağlıyordu geçer daha anlamıyor dedim ama şimdi arkadaşlarından duyuyor kız çocukları baya düşkün vs diye ama bizde o durum hiç yok ben napabilirim babasını görünce kapıdan babası can atıyor kucağıma gelsin sevinsin işten gelince diye ama yok yok..