Hipp organik combiotic kullanıyoruz. Bebeğimde asiri gaz var ilk doğduğundan beri kullanıyorum su an 1 bucuk aylık gun geçtikçe Gazi çoğalıyor sancısı artıyor ne yapmam lazım acaba mamadan midir? Bunu nasıl anlayabilirim mamasını değiştirmeyi düşünüyorum doğru bı karar mi acaba