Deletedmom636262 biz çoook erken yürüdük 10. Ayın içindeydi yani 9,5 aylık falandı. 1 yaşında da dedelerini babasını gösterip dede baba filan diyordu ama hala aynı yani kelimeler arttı ama iki kelime birleştirmiyor daha. Konuşma meselesi bizde de işine gelince biraz aslında çok güzel kelimeleri var ama istediği zaman söyler yoksa asla söyletemeyiz. Ama ben şahsen konuşma olayında 2 yaşa kadar süre görüyorum çocuklarda. Erkek çocukları daha geç konuşuyor daha ağır konuluyor ağır ilerliyor süreç. Kızlar ise daha erken konuşup daha hızlı akıcı konuşabiliyor. Tamamen bebeğe özel bir durum bence. Yürüme olayına gelirsekte eğer bence geç yürümesi daha iyi. Bana doktorum dedi ki keşke biraz daha emekleseydi dedi neden dedim emeklerken kaslarını geliştiriyorlar çünkü demişti. Yani bir anda da yürümesi geleceğe dönük çokta iyi birşey değilmiş. 18 aya kadar vakit var yürüme konusunda telaş etmeyin ☺️ Herşeyin bir zamanı bir vakti vardır Allah izin verince koşar da dır dır konuşurlarda 😍